HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.07.13. 23:51 N.

Ing, nyakkendo, fekete nagydrag es egy par makkos cipo a hetkoznapi ruhazatom... mar negy napja az Aldi-ban dolgozom! Ugy nez ki mukodik a fake-CV! Kb. 3 hete hagytam a azt az Aldiban egy nagybevasarlas soran, gondoltam osszekotom a kellemest a hasznossal, majd ra 2 hetre hivtak, hogy be kellene faradnom. Megtettem es meg aznap este visszahivtak, hogy masnap mar kezdhetek is... hiaba, megnyero a mosolyom :). De ezt a tenyt a ritka jofej fonokommel is megkellett osztanom. Megkoszontem a lehetoseget tok normalis modon, mire elkezdett magyarazni, hogy egy hettel elotte mar szolnom kellett volna, hogy kilepek. Ha tudtam volna, szoltam is volna... hulyegyerek!  Meg hogy o mar tudta ezt elore! Ra kellet jonnom, hogy nem csak jofej, de meg okos is?! Latta a CV-m, a valodit, mint gondolt meddig szeretnek heti 66 orat dolgozni keves penzert. Igy bucsut inthetettem a Russel-nak es vele egyutt 2 napi beremnek is. Ez van, valamit valamiert!

Tehat masnap (csutortok) delelott irany az Aldi, csomo papir munka es egy csomo szoveg, aminek a felet nem ertettem, de 'no para' csak lesz valahogy. A lenyeg, hogy "Store Assistant" lettem, nem csak holmi dodzsemes-srac a vidamparkbol. Ami magyarul annyit tesz: arufeltolto... ez mar "komoly" munka! Kb. 35 orat kell dolgzoni normalis oraberert, extra penz vasarnapra es dupla 'bank holiday'-ra. Igy fele oraval tobbet keresek, mint korabban. De itt aztan hajtas van, mint diszno... nem is gondoltam volna. Ugy latszik nagyon elvagyok mar szokva a melotol! Rohangalas fel-ala, meg beszelgetni sincs ido, szinte egyfolytaban pakolni kell. Eleg nehez igy elsore, de majd belejovok! Porgok, mint a mergezett eger, erre hajtogatja a 'manager', hogy gyorsabban. Na, ez amitol a hajam befonom.
De legalabb van egy magyar lany, Vera. Rendes csajszi, segit is, ha van egy szabad felperce.

Kulonben nem semmi ez az Aldi. Ki volt teve ugyanis egy papir a hirdetore, hogy a jo leltari eredmenynek koszonhetoen, gozom sincs mi az pontosan, buli a 'The Skeef' nevezetu pub-ban es mindenkit szeretettel varnak. Hat ha mindenkit, akkor engem is, gondoltam harom nap utan ez mar jar :). Vegre valami normalis kaja, szetehetem az arcom... El is mentunk Veraval, en mar lattam lelki szemeim elott a ropogos kismalacot citrommal a szajaban... A lenyeg, hogy mindenki ott volt aki 'staff', vezeto egy szem sem, igy jol erezhetunk magunkat a sajat penzunkbol. Dorzsolt ez az Aldi!
Szoval meg is hivtam magam 4 guiness-re, majd egy otodikre is, es kozben a vallamat veregettem, hogy "Well done, Lazlo" ezt bizony megerdemled. Egyebkent nagyon jo kis hely volt es mivel a tobbiek se maradtak szomjasak, nagyon jol szorakoztam. Kepek is keszultek, de meg le kell nyulnom az angol kolleganomtol es feltoltenem oket! Majd megindultunk a szomszedos discoba, ahova nem akartak beengeni, mondvan, hogy mar nem vagyok jozan... szemfules egy banda volt! A lanyoknak szerencsere sikerult meggyozniuk a marcona oroket, nem is ertem hogyan :), igy irany a parkett. Mivel Vera is mar reg bulizott, roptuk ameddig birtuk, mig a tobbiek inkabb a bulizas egy kevesbe faraszto modjat valasztottak, a poharemelgetest. Fel haromkor megindultunk hazafele. Mivel Vera az egyenes uttartast eleg egyeni modon ertelmezte, balkezemmel a bicajt, jobbal meg Ot terelgettem. Igen tudom, vicces bicajjal bulizni menni, de ez van :).

Akarhogy is nezem, ez azert mar jobb melo. Megha igen nehez is eleinte, van szabadiom, heti ket szabadnapom, es egy csomo dolognak megtanulhatom a nevet :)!
Es hogy ez e, amire vagytam? Persze hogy nem! De sokkal jobb volt a parkos melo is, mint nem csinalni semmit. Jo volt arra, hogy mar ne a sajat penzembol eljek, hanem amit megkerestem, igy idot adott arra, hogy legyen idom keresni egy masik melot. Es a mostanival is igy vagyok! Idot ad nekem, szorakozni, tanulni, elni es idot, hogy talaljak egy elektros melot peldaul. Most ez a terv, a szakmai CV terites jelenleg is folyamatban. A negyedik lepcso pedig egy IT-s melo lenne, de ez meg a jovo, addig angolul is meg kell tanulnom.

 

Es hogy nem hianyzik e az NCR-s melo, kerdezi 'rgb'. Dehogynem! Kinek ne hianyozna a kenyelmes auto, a rugalmas munkaido... De tudom, az hogy itt vagyok, tobbszorosen terul meg az eletemben! Na es mar az, hogy egy ilyen jopofa varosban elhetek, mint Galway...

Viki! Ne mar... Te mar voltal Bruges-ban?!? "Szemet" dolog ezt csak igy idelokni nekem a kommentben :), de a kis biztatas is jol jott! Annyire szep lehet, hogy egyszer en is elmegyek oda! Remelem jol vagy, na meg persze a kisember is :)!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr38566798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rgb 2008.07.14. 20:18:52

Szia!

Gratulálok az új melóhoz! Ha igy haladsz, és miért ne haladál igy, karácsonyra meglesz az IT-s meló!!!
Tényleg tudsz valami olcsó, de jó szállást, lehet hogy pár napra kiugranék Dublinba, még nem voltam és ki lehet fogni nagyon olcsó repjegyeket!
süti beállítások módosítása