HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.08.14. 14:46 N.

"Well done, Laszlo! Good man!", hangzott el a fonokom szajabol delelott 9-kor, majd megveregette a vallam es hazakuldott... mert, hogy ma sokan voltunk a delelottos muszakban! De akkor miert nem szoltal tegnap, hogy ne menjek ma be es kelljek fel 6-kor?!?! ...kocsog!. Foleg ugy, hogy csak 2 orakor tudtam elaludni.
Bar meg kell valljam, a dicsero szavak jol estek a szokasos, ketoras reggeli kipakolas utan, mert eddig ilyet meg nem mondott nekem Stephen. Na mindegy, felultem a bicajra es betekertem a kozpontba, ahol vettem egy nagyon jo kis szotart!
Ennek tenyleg nagyon orulok, mert vegre rajottem, hogy hogyan tudok szavakat tanulni! A hagyomanyos egy-vagy ketnyelvu szotarak, vagy a temakor szerint csoportositott, roviditett szotarak szamomra semmit nem ernek. Kinek van kedve szavakat ugy tanulni, hogy azt valojaban magolasnak nevezzuk? Szerintem semmi ertelme, mert azt vettem eszre, hogy hiaba tanulom meg egy szo magyar jelenteset, ennek ellenere nehezen illesztem mondatba. De most talaltam egy olyan szotart ami csak kb. 6000 szot tartalmaz es valojaban egy egyszerusitett angol ertelmezo szotar... nagyon jo! Ezt csak azert irtam le, mert ha valaki olyan csokkent szellemi kepessegekkel rendelkezik, mint en es meg raadasul lusta is, mint diszno, es persze eppen nyelvet tanul, akkor talan ez neki is segithet.

Amikor hazaertem, lattam, hogy vegre megjott a varva-vart level is otthonrol! Fotok paparol...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr87615801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikuc 2008.08.15. 16:44:07

Én is csökkent képességű vagyok :) Mi annak a szótárnak a címe?
süti beállítások módosítása