HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.09.21. 22:04 N.

Ha kidobnak az ajton, massz vissza az ablakon! - tartja egy regi magyar mondas. Csak tedd felre a buszkeseged!
Miutan pentek este a fonok kirugott, azzal az indokkal, hogy alkalmatlan vagyok erre a munkara, masnap reggel, az atlagosnal joval kevesebb alvas utan, visszementem az Aldiba. Tudtam, hogy a donteset nem fogja megvaltoztatni, ezt mondtam is neki, de nehez anyagi helyzetemre hivatkozva, a Shrekbol ismert artalmatlan macska kepet vagva, kertem tole meg egy hetet, hogy dolgozgassak. Meg is kaptam, 'Hurra!'. Igy ma reggel ismet feloltottem az egyenruham es irany a melo. Gondolkoztam, hogy motivacio nelkul nehezebb lesz ez a het, mint gondoltam, mire Stephen a kovetkezovel allt elem: "Do you want me to give you another chance?!". Erre mondatra mar nyilt is a sniccer a zsebemben - tudod kivel szorakozzal, kocsog - majd lassan visszahuzva a penge elet, megvontam a vallam es mondtam neki, hogy ez tole fugg. Mondta, hogy ha igy dolgozok a kovetkezo ket hetben (probaido vege), mint ahogy ma reggel, akkor nem lesz baj. Ebben csak az a furcsa, hogy ugyanugy tettem a dolgom, mint eddig. Hogy mi az indok, hogy mindez megtortent? Csak elmeleteim vannak, akarcsak arra, hogy miert rugott ki. De ezek itt csak arra jok, hogy ne hagyjak az embert aludni. Itt kokemeny gyakorlat van...
Bar igaz, hogy vasarnap kuldtem egy sms-t a teruleti menedzsernek, hogy a heten szakitson ram egy kis idot, mert beszelni szeretnek vele. A problemam az, hogy nem biztos, hogy jo szamra kuldtem. Az biztos, hogy valakinek az Albibol, de hogy hol landolt azt mar nem tudom, mert azota sem kaptam semmilyen valaszt...
A lenyeg, hogy probalom kihozni a helyzetbol, amit lehet.

Monika es Vili elmentek... na persze ne az orok vadaszmazokre, hanem visszatertek Csodaorszagba. Ezuton is szeretnem megegyszer megkoszonni nekik a sok-sok segitseget, amit nyujtottak, es nagyon sok sikert kivanok a otthoni eletukhoz! A lagziban, meg majd talalkozunk :).

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr16674953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása