HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.09.03. 15:01 N.

Megprobalok objektiv maradni, bar ez nehez lesz, egy kicsit le vagyok most torve...
Ma kaptam egy levelet a cegtol, elsejei datumozassal, ahol mult het szerdan voltam interjun, melynek a lenyege a kovetkezo sorok:
"We wish to inform you that you have been successful and we would like to put you on our panel and call upon you again when a relevant position arises.
We appreciate your interest in Goodman Medical Ireland Ltd and hope to speak with you again in the near future. In the meantime, if we could ask you to inform us if your circumstances change."

Szoval Ray-jel tortent konzultacio alapjan varolistan vagyok. Nem mintha nem ertettem volna a levelet, de kellett a megerosites. 
Most sok minden kavarog a fejemben, probalok logikat vagy inkabb csak egy kis fuszalat talalni, amibe meg kapaszkodhatok! Persze tudom, hogy az egesznek semmi ertelme...
Szoval amikor szerdan mentem az interjura, mondtak, hogy jelenleg is keresnek embert. De akkor most minek vagyok varolistan? Vagy ez a hetfon megirt level csak egy formalitas, ertem ez alatt, hogy o.k. srac megkaptad a melot csak egy par napot meg varnod kell amig jelentkezunk. De akkor, hogy jon a kepbe a varolista? Bar ha jol emlekszem, a no azt mondta, hogy a hetvege fele telefonon ertesit majd, de ebben mar nem vagyok biztos... 
A masik dolog meg amit megint csak nem tudok kihamozni, bar szinte biztos vagyok a kesobb leirtakban, az az Aldi-s melo. Hetfon ugyanis behivott Stepfen az irodaba, hogy beszeljunk a munkamrol. Kerdezte mit gondolok, mennyire allom meg a helyem, meg stb. Mondtam neki, hogy olyan mindegy, hogy en mit gondolok, ugy is te velemenyed szamit. Orul, hogy a kasszanal mar nincs hianyom, de meg mindig tul lassu vagyok. Erre nem kivantam reagalni... Ha keptelenek az emberek gyorsabban pakolni, mint ahogy athuzom a szkenner felett az arut? F*CK! Ezert 2 het mulva hetfon megint beszelhetunk es eldonti, hogy megfelelek e az Aldi altal tamasztott magas kovetelmenyeknek vagy sem... mar alig varom! Aztan Verat is behivta es a helyzet sajnos nala is ugyanaz.
Egyet a hulye is lat: jelenleg tul sokan vagyunk. Juli kozepe ota, amiota ott vagyok, 2 uj assistant manager-unk lett, akik ugyanugy dolgoznak a floor-on es a kasszanal is. Egeszen eddig a hetig heti 33-35 orat dolgoztam, ezen a heten mar csak 25-ot! De a tobbiek is! Vege a nyarnak, senki nem megy mar hosszu szabira! Tudom, hogy mindig kell valami indok, es lehet, hogy egyaltalan nincs igazam, mert tenyleg nagyon sz*rok vagyunk, de mert nem lehet megmondani a frankot?!?

Egy ket biztato komment most jol jenne...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr49646575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drikó 2008.09.04. 08:44:07

Ne torj le baratom!
A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lettel volna kozotunk.

A rendszert ne probald megszakerteni...

Most legyel picit turelmes, mi szurkolunk neked! Tudjuk, hogy szorgos a munkajara igenyes kitarto munkas ember vagy.
Rank nem hozzol szegyent.

Vigyi magadra!
Fel a fejjel ugy Pestiesen Betyarosan...!!!!
süti beállítások módosítása