HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.08.29. 03:11 N.

Jovo penteken, remelem mar tudni fogom, hogy megkaptam-e a melot... Nagyon-nagyon-nagyon jo lenne, sokat dobna az itteni eletemen! De persze nem en voltam az egyetlen jelentkezo, igy barmi lehet...
Egyebkent szerintem egesz jol ment, meg az angolomat is megdicsertek :). Ok hosszan kerdezgettek en meg roviden valaszolgattam. Aztan ossze kellett dobni gyorsan egy koszoruer katetert, amit haromszor megismeteltetett velem a csak figyelo es jegyzetelo mama. Biztos zavarta, hogy gyorsabban csinaltam nala... A vegen megkoszontek, hogy eljottem, en meg megkoszontem, hogy eljohettem, hat kb. ennyi.
 

 

Mennyi az eselye annak, hogy egyutt mulatsz egy kinai, egy spanyol, egy del-afrikai es egy olasz emberkevel egyetlen szobaban?!?!
Gozom sincs, de itt, Galway-ben ennek valoszinusege igen nagy! De egyszer minden jonak vege szakad... holnap melo, igy kettokor mar itthon.
Pedig milyen jo hallgatni azt, amikor az olasz (Mirko) arrol beszel, hogy milyen gyonyoru Olaszorszag, es ha kell, ha nem az olaszok tesztat esznek, de itt raszokott a "bacon"-re.... persze csak reggelire. Es hogy miben rejlik az olasz konyha titka? Valojaban az olasz etelek nagyon egyszeruek, de mindig friss zoldseget hasznalnak! - mondja Mirko.
A kinai David, valasztott nev, pedig a kutyakaja importban latja a jovojet! Marmint import Kinaba... de ha megeszik oket, akkor minek kutyakaja? Es akkor nem is minden "Made in China"???
Ha kutyat nem is, de szamar nyakat hozott vacsira. Meg jo hogy Vera toltottkaposztat csinalt :). Bar meg kell mondjam, finom volt... mind a kaposzta, mind az oszver nyak, es Bogi muffinja se volt utolso! De mint modtam, egyszer minden jonak vege, tekeres hazafele az esoben, emelkedonek felfele... de jo is az!
Most mar tudom, hogy kire is hasonlitok... Daniel Craig! Ennyi, nincs mit tenni!:) Legalabbis David es Tatjana, a spanyol lany szerint.

Mar tulvagyok a masodik pirin-tablettan is, de meg mindid faj a fejem! Ez most vagy a szamartol van, vagy a hazipalesztol...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr40638722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rgb 2008.08.30. 17:00:20

Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem inkabb es kapcsolat, bar szamarat meg nem asszimilaltam.
Bar Craig nem tud csak automata valtos autot vezetni, es nem igen birja a piat...
Aztan ird meg, hogy mi lett!!!
süti beállítások módosítása