HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.07.16. 13:34 N.

Asszem szet kellene gyurnom az arcom... lassan mar csak ugy fognak emlegetni, mint a szegedi lathatatlan embert, "ködmön" (elso ekeztek:)). Ha ilyen tempoban fogyok - kiszamoltam - karacsonykor mire hazamegyek mar csak 26 kilo leszek! Tehat csak bizom benne, hogy a testsulyom/ido koordinata rendszereben abrazolt meredek egyenes lassan gorbulni kezd... mert ha nem, olyan leszek, mint a gazdag etiop, kinek Swatch ora van a derakan. No, de ez rossz poen volt!
Masreszt meg ra kellet jonnom, hogy gyenge is vagyok. Mivel karbol nem megy a dobozok emelgetese, marad a derekam torjon kette modszer... En nem tudom mennyi ido kell, hogy hozzaszokjon ez ember ehhez a melohoz, de azt nem akarom kivarni! Igy agressziv tamadast inditottam  a munkakozvetitok ellen az ujabb munka erdekeben.
Ezek most nem a legjobb napjaim, nem eleg, hogy a ket nap szabimon le is betegedtem, de felrobbanok attol, hogy nem ertem meg az itt elo embereket!! Kellene valami, ami most egy kicsit gatyabaraz...  Hat het utan ugy latszik ennek is el kellett jonnie, hangulati indexem esett, mint az euro. De erre mondjak, hogy egyszer fent s egyszer lent... Tehat irany felfele!!!! :)

Sajnos repjegyben kapcsolatban nem tudok segiteni, foleg nem Dublinba. Ha a tavol-keletre szeretnel utazni Gabor, akkor nagyon jo ajanlataim lennenek, az odatarto repjegyekbol teljesen kepben vagyok. Mar 180e-bol meg lehet uszni egy Bangkok retur jegyet. Ez nagyon jo, mert mar varnak ram...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr96570913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rgb 2008.07.18. 07:07:05

Szia!

Nos, azért ne fogyjál le 26kg-ra! Az nagyon durva lenne! De mondom én, karácsonyra meglesz az IT-s meló! Szóval hajrá! Ja estleg, próbálj meg valamilyen spec kondi tápszert! De a hozzáállásod nagyon pozitiv, szóval hajrá, hajrá!
Utazással kapcsolatban inkább szállás érdeklene, repjegyeket nézegettem, azok nagyon jó árak vannak! (néha oda-vissza illetékkel 10-12eft) Nézegettem a neten szállásokat is, denem tudom merre vannak, érdemes-e oda menni, ilyesmi! Milyen a tömegközlekedés? Pár napot eltöltenénk Dublinban körülnéznénk, hogy milyen, meg kipróbálnám az új fényképezőmet :D Na persze ha kapok szabit :D
Thaifödön engem is várnak, van egy ismerős akihez mennénk, csak minimum 3 hétre kellen menni, hogy akkor már az ember jól kiélvezze a pihenést, de...(ezt inkább e-mailen :D E-mail cimed merre találom?
süti beállítások módosítása