HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.08.08. 23:40 N.

Mentalis 22-es csapda!, mert ilyen is van am...
es jol beleleptem! Nem, most nem norol van szo, hanem a munkamrol. Tortent ugyanis, hogy ma ugy indultam meloba, hogy utolso napomat toltom az Aldiban es a behutott sor is mar vart itthon... ugy voltam vele, eskuvo vagy temetes, mindegy nekem, csak buli legye nem igaz :)
Mivel Stephen mondta, hogy mar csak egyetlen eselyem van, gondoltam jobb elobb tul lenni a dolgokon. Hat nem sikerult, holnap ismet munkanap. Pedig mar elterveztem: angolozhatok vegre eleget, nezhetem az olimpiat... de szep is lett volna. Mert mindennek van jo oldala, nem igaz?
Szoval tokre fel voltam dobva, mint napkozis a dupla kakaoval, majd elfoglaltam a helyem a kasszanal es mosolyogva szolgaltam ki mindenkit. Zaraskor pedig, mint kiderult 0 centes az egyenlegem!
Tehat, ha ugy megyek dolgozni, hogy ez az utolso napom, sz*rok ra, hogy mennyi lesz a hianyom es csak az eltet, hogy megszabadulok vegre ettol a helytol akkor mukodik?!? Gondolom mert nem steresszelem magam! De hanyszor lehet utolso napja egy embernek egy adott munkahelyen?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr6607523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rgb 2008.08.11. 13:12:54

Szia!

Akkor most mi a helyzet? Aldi?

Agoston 2008.08.12. 11:32:34

Lacika, te soha nem találkoztál még precíz munkával? Ámbár van egy mondás, mi szerint ha informatikusok építették volna fel a világot, az első jöttment harkály 2 perc alatt rombadöntené... Ne vedd sértésnek. Menni fog ez, csak odafigyelés kell :-))) Fel a fejjel!!!
süti beállítások módosítása