HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.08.02. 23:38 N.

Intro:
A "bevagtam egy feldisznot" kifejezes vegre mogottes tartalmat is kapott: egy szal kolbasz, 25x1cm-es fott csaszarszalonna, 3 szelet kenyer, 3 fott tojas, egy nagy fej voroshagyma es egy csipos, jofajta, hegyes, hazai erospaprika.
Vishal meg is jegyezte, hogy minden falatnal latja az elvezetett az arcomon... ez mar nagyon kellett!
Koszonet erte anyunak aki megvette, Toninak a foldi, Huginak es Ray-nek a legi szallitasert :).
 

Most forditva:

Egy film arrol, hogyan valtozhat meg egy ember elete attol, ha olyan valakivel talalkozik, aki kepes inspiralni a masikat. Egy film a zenerol, egy film ket atlagos ember mindennapi eleterol...
Ennyi erovel dog unalom is lehetne, de nem az! Meg annak ellenere sem, hogy valojaban nem is szineszek jatszak a szerepeket es a rendezo is "csak" egy zeneszbol lett direktor, ki gondolvan egy nagyott, megkerte szinten zenesz baratait, hogy szerepeljenek a minimal koltsegvetesbol forgatott fuggetlen filmben. Ennek ellenere a film olyannyira jol sikerult, hogy meg Oscar-t is nyert, filmzene kategoriaban.
A film mufajat tekintve musical - itt mar gyanus, hogy legalabb egy emberrel kevesebb, aki meg fogja nezni - es annak ellenere, hogy 'se puszi, se csa' valahol megis a romantikus kategoriaba sorolando - meg egy emberrel kevesebben vagyunk :). De aki szereti a zenet es szeretne egy kicsit kikapcsolodni, az ne hagyja ki. (Era, Csabi, nezzettek ugy mintha en is ott lennek es meg egy sort is bontsatok nekem :).)
Eleg vicces a porszivos jelenet, es a vege sem a megszokott happy-end!

 

Ma:
Ma talalkoztam egy itt elo magyar lannyal, aki egyfajta menekult szallo recepciojan dolgozik, de valojaban ennel sokat tobbet csinal. Ha kell jatszik a gyerekekkel, kapcsolatot tart kulonfele (segely)szervezetekkel es szervezi, segiti az itt elo emberek eletet. Es mindezt oszinten, szivesen teszi... Miutan ma eleg sokat meselt nekem a munkajarol es a hozza kapcsolodo elmenyeirol, ismet felotlott bennem az a gondolat, hogy valami nem teljesen franko ebben a vilagban! Es errol meg sokat lehetne beszelni...

 

Tegnap:
Ugy volt, hogy vegre eljutok az Aran-szigetekre egy magyar lannyal... a terv meghiusult. Aztan Eugene dobta fel, hogy 20 perc mulva irany a sziget... a terv ismet meghiusult a komp miatt, de legalabb mar uton voltunk vilagot latni. A vilag legvicesebb idojaras-jelenteset hallottuk ma a kocsiban a radiobol, ami kb. igy hangzott:
Tobbfele varhato zapor, zivatar melyet mennydorges es villamlas kiserhet. Nehol megelenkul a szel... es most jon a frappans lezaras ...but otherwise it's good!
Ez az ir meterologia, szakadtunk a nevetestol mind a negyen. Azert negyen, mert Vishal lany ismerose most nalunk tolti a hetveget. O szinten indiai, "Anu" nevre hallgat es mellesleg a MS-nal projekt vezeto, Dublinban... beszaras. Bar en not eleve nem engednek gep kozelebe :). Szoval pontosan nem is tudom, hogy merre voltunk, csak azt hogy nyugatra...



 

 

 

 

 

 

 

 

 


...gyonyoru errefele a taj!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

es ilyen kis vidam tarsasag vagyunk :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

igen, ez is arrafele van!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

idaig jottunk, hogy megnezzuk a verszomjas kecskeket

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

egy tamadasra kesz kecske...

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

szerintem a kecske fotogenebb, mint mi :)

Hazaterven indi kaja keszul, mert ujabb vendegeket varunk, de a kecske sajnos nem tudott eljonni... De megjelent Ferdinand, aki Eugene munkatarsa, a baratnoje es megvalaki, akirol csak annyit tudok, hogy 20 evet elt amerikaban es akit beepitett angol-angol dekoder nelkul is ertettem. Vannak meg csodak...

Mult het pentek:
Be kell latnom, nem mindenhez ertek! Es ezt teny! Mar csak azert is, mert a 'store-assistant'-kent femjelzett alommelo lesz talan az elso, ahonnan kirugnak. Ja, ez van, persze meg semmi sem biztos, de a 'first notice' mar megvolt. Okok marpedig vannak, melynek az egyik fele jogos is. A kasszazasnal valamiert szinte mindig sikerul osszehoznom egy jo 10 euros minuszt. Es nem ugy, hogy egy kis mellekest gyujtok a farzsebemben a leendo thaifoldi utamra. Most vagy elszamolom magam mikor kiszamolom a visszajarot vagy rosszul adok vissza, felrenyulok vagy tudom is en. Kolleganom, Sveta probal most segiteni rajtam, megmutatta, hogy o, hogy csinalja, bizunk benne, hogy ez segit. De bizonyara leritt rolam, hogy nem hangolt le a dolog meg elegge, mert Sveta zaraskor behivott az irodaba, hogy elmondja, kapjam ossze magam, dolgozzam gyorsabban a floor-on, mert Stephen, a fonok, nincs megelegedve velem. Sveta tok rendes csaj, nem is vele van a bajom, hanem ezzel az ir senkihazi fonokommel, aki miatt lassan speed-et kell szednem, hogy megfeleljek az elvarasainak.

Mult het kedd (asszem):
Tradicionalis es folk zenet jatszo ir banda a Radisson hotelben.
Ez azert fontos, mert a tradicionalis es a folk bizony nem ugyanaz! Elkovettem egy jo par hete azt a "hibat", hogy megkertem Eugene-t, magyarazza el nekem, hogy mi kulonbseg a ketto kozott. A Eugene-fele szabadegyetemi kepzes munkanapon ejfelkor indult, mely hatarozatlan idotartamra szolt... Eugene nem viccel, ha zenerol van szo. Megragadta a gitarjat, par akkordot eljatszva es ir dalok refrenjet dalolaszva probalta feltarni elottem a ket zenei stilus kozott levo oriasi kulonbseget. Mikor a rogtonzott eloadas befejezodott, mondtam neki, hogy most meg nem vagom, hogy ez most melyik volt, de johet a masik. Mivel valajoban mar mindketton tul voltunk, eloszor csak kerdoen nezett ram vissza, de par pillanattal kesobb a szemeben a megertes tuze lobbant fel! Energiat nem kimelve, egy oran keresztul jatszotta nekem a tokegyforma dallamokat, ami valojaban hol tradicionalis, hol pedig folk motivumokat tartalmazott. Nekem, aki a tancteren is csak a cintanyerra mozog, bizony kemeny egy oraba telett, mire vegre kinyogtem: "Faradt vagyok, menjunk aludni!"
De visszaterve a koncertre, az fantasztikus volt. Alapbol szeretem az ir zenet, de igy eloben hallani egy kivalo bandatol meg jobb volt. Es 20 eurot meg a hulyenek is megert... Egyetlen egy gond az volt, hogy ugy nyomattak a futest, hogy ulve izzadtam. Nem vicceltek a kazanos sracok, annyira befutottek, hogy az egyik lasabb szam alatt meg hunytam is egyet. A kozel harom oras koncert utan egyedul indultam hazafele, mert Eugene meg maradt a barataival, de mire hazaertem, szerintem legalabb ket centivel kisebb lettem, mert lekopott a labam. Pontosan 1 ora 2 perc alatt ertem haza eroltetett menetben... egy elmeny volt!

2 hettel korabban:
A hagyomanyosnak mondhato Galway Arts Festival bovelkedik a muveszetet kedvelok szamara megrendezett programokban, de valojaban mindenki talal a maga szamara valami erdekes esemenyt. Sajnos en csak egyetlen este latogattam el a varoskozpontba a Macnas Festival Parade-ra...

 

 

 

 

 

 

 

 

 



megindultunk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 



itt barmivel lehet penzt keresni az utcan :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 



de egyesek meg tehetsegesek is!

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ez a magas ipse nyitotta a felvonulast

















 


es az emberei

 

 

 

 

 

 

 

 

 



meg az orult bohocai

 

 

 

 

 

 

 

 

 



a csodajarganyai

 

 

 

 

 

 

 

 

 



es a bajszos angyalai.

Mivel az ejszakai fotozas kulon muveszet, ezert ezek a kepek, a tobbi meg foleg, semmit nem mondanak, hogy milyen is volt a hangulat, ezert inkabb videokat keszitettem, amik sokkal jobban felidezik azt estet. De mivel baromi nagyok lettek, ezert nem toltom fel, beneztetek... bocsi :)
Az egesz egy nagy zenes felvonulas szexis, tancolo nyulholgyekkel, remiszto elmebetegekkel es groteszk, pupos, pokszeru szerzetekkel es persze 60 ezer emberrel az utcakon.

 

Outro:
That's all, Folks! See you...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr15597936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agoston 2008.08.12. 11:25:28

Látom zajlik az élet, nem panaszkodhatsz. Csak a film címét felejtetted el közölni hogy akiben felkeltette az érdeklődést, tudja mit nézzen, akit elriasztott, az tudja mit kerüljön.
süti beállítások módosítása