HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.07.19. 01:27 N.

Fura, dolgozom es jol erzem magam... ez mar beteges?!
Egy biztos, vegre nem ugy jovok haza, hogy soha tobbet nem megyek oda vissza dolgozni. Pedig nem sok minden valtozott, kiveve hogy mar nem vagyok beteg, most mar tobbet eszek, mint egy egy kifejlett mezei pocok, idoben eladtam a befektetesi alapokat, igy csak minimalisat buktam - mert hat ez is fontos :) - vegre ma beszeltem anyuval es holnap utan megint szabi, meghozza 2 nap, zsiiiirr! ...szaguldunk felfele az erzelmi hullamvasuton!

Ma kasszaznom kellett... en meg a kassza, nem vagyunk valami jo baratok! Bar amig Evalina all mellettem es lesi minden mozdulatomat, addig talan meg makszem lancot is hajlando lennek kesziteni. Haj, Evalina... a legszebb lany akit itt ebben az esoaztatta orszagban lattam! Es persze lengyel. Szoval otthon maradt ferfi tarsaim, ha egyszer hazajutok, irany Krakko egy hosszuhetvegre!! En nem tudom, hogy mit esznek-isznak azok otthon, de ha ilyenek a lengyel lanyok, akkor nekunk meg ott a helyunk es lecsekkoljuk oket. Na meg a soroket is megkostoljuk, bar lassan mar kepben vagyok lengyel sor-ugyben. Szoval Orangeway-re fel, irany Poland...
Szoval mokas dolog ez a kasszazas, legalabbis sokkal konnyebb, mint sulytemelni. Persze a feleloseg meg sokkal nagyobb. Eloszor is meg kell kerdeznem, hogy.. ja nem, elobb dobok egy laza "hello"-t, majd megkerdem, hogy "cash or laser?"... fantasztikus, hogy fejlodik az angolom. Aztan gyorsan vegig porgetem a cuccokat, egy par dolognak nincs vonalkodja ezert ezt be kell magolni, aztan meg kiszamolni, hogy mennyi a visszajaro. Mert nem irja ki az a szerencsetlen NCR-es gep, hogy mennyit kell visszaadnom, nem... szamoljam ki fejben... kocsog! Persze nem nagy kunszt, amig az embernek nem a legnagyobb ellensegei angolban a szamok! Komolyan mondom, en nem t'om miert van ez, de nekem tenyleg valamiert nem megy, orakat kell gondolkoznom neha egy-egy szamon... a fene se erti. Es a vegen, miutan kicsengettek a lovet, elmormolok egy "good bye"-t. Addig tok jo amig minden megy a maga utjan, nem kerdezoskodnek a vevok, nem kell hivni a supervisort, hogy kasszat nyisson, mert itt nem angolul beszelnek, szinte mar biztos vagyok benne. De legjobb amikor megkerdezem, hogy "cash or laser" es nem erti meg?! Mondom vazze' ez angol, nem az amit te beszelsz! Nem egy bonyolult 'mondat', tehat nagy esellyel jol ejtem ki, es nem erti meg elosore... kesz vagyok!

Mire hazaertem Vishal meg mar itt porgott nekem, hogy akkor holnap megyunk bulizni, ugye?! Legyszi, legyszi, legyszi...Teljesen be van indulva a srac, Elaine helyeben en kulcsra zarnam az ajtot ejszakara, nehogy meglepje az indi srac a papaszemes kobraval... :) de az lesz a legjobb, ha en is bezarkozom... es megyek vegre aludni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr49575258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rgb 2008.07.19. 09:21:45

Haj, haj a lengyel lányok :D Jó pár éve egy másik cégtől :D jártam kint a napos Floridában (február, márciusban, de ott még akkor is nap, és 30 fok volt :D tök jól jött a magyar tél után :D) és az oktatom egy arany szöke lengyel lány volt :D On the job training volt :D hihi...

Ilyen velem is fordult már elő, mondom a Mekiben, valahol Minneapolisban a fekete sracnak, hogy mit kérek (jöttem pont haza, több hét után, addig mindenki megértett) nem érti, mondom újra, meg újra, nem érti, kér supervisort, jön, az sem érti... Mögöttem egy fehér amerika nénike, olyan 65-70, ő szól oda nekik, hogy mit nem értenek, a fiatal ember csak egy menut kért... :D
Viszont Minneapolisban egy boltban jól elbeszélgettem egy aladóval, mondta, hogy egzotikus az akcentusom :D Ja mondom honnan jöttem, és tudta, ismerte az országot, és elbeszélgettünk erről-arról.

Bár ez rég volt, azóta nem voltam külföldön céges tanfolyamon egy napot sem, és nem igen kellett angolul beszélnem, szóval kissé megkopott a nyelvtudásom :( Ja a számokkal én is bajban vagyok néha :D

És milyen az NCR kassza kezelhetősége?

süti beállítások módosítása