HTML

Nucko's Blog Page

Friss topikok

  • Michal (CZE): That's a very nice city. Is it Buda or Pest? ;))) (2008.10.14. 14:27)
  • Agoston: Drikónál szebben én sem tudnám megfogalmazni, teljesen egyetértek vele. Talán még egy mondat a mi ... (2008.09.04. 12:02)
  • Drikó: Ne torj le baratom! A hetvegen sokat gondoltunk rad, es ha ez vigasztal olyan volt mintha ott lett... (2008.09.04. 08:44)
  • rgb: Koszuroer kateter? Ahh, tudom szivsebesznek jelentkeztel :D A fejfajas meg nem vagy vagy hanem ink... (2008.08.30. 17:00)
  • rgb: Mi történt? Merre voltál interjun, sikerült? (2008.08.28. 09:42)

2008.07.02. 01:47 N.

Eloszor is koszonom a szulinapi/nevnapi koszonteseket! Anyamekra mar 28 eve orrolok emiatt, mert szertinem Ok tudatosan ugy tervezetek, hogy egy napra essen a ket fentemlitett "unnepnap", ami ugyebar nagyon koltseghatekony. Bar oszinten megvallva a nevnap egy hulyeseg, itt nem is ismerik, a szuletesnappal meg ugy vagyok, hogy jobb lett volna februar 29-en szuletni...

Ma, megprobaltam a lehetetlent: foztem! De nem csak ugy immel-ammal, beleadtam apait-anyait! A mai menu: Rantott csirke, rantott sajt, Vichal miatt, aki vega, rizs, sultkrumpli plusz ubisali, desszertkent pedig makos guba. Amit lehetett azt elrontottam :( Rantott csirke, gondolvan, hogy a nagyobb comb az jo, mert kevesebb vele a gond, nem sult at teljesen. Rantott sajt egesz jo lett, de mint kiderult Vichal az a vega, aki tojast sem eszik. Ubisali izetlen, a makos gubam lett volna a nap fenypontja, de mivel a borsorlo bemondta az unalmast, nem sikerult makot daralni. Ugyan volt a guban mak, de ize semmi. Persze a tobbiek jofejek voltak, mondtak, hogy milyen jo volt, ilyen jot meg sosem ettek, meg a hasukat is dorzoltek :). Szoval mar ott tartottam este 9 fele, hogy lesz ami lesz, beugrok a kb. egy meter mely Corrib folyoba... Persze nem minden rohato fel a rosszul sikerult vacsinak! Ma, szabadnapom leven, a szokasos koroket futottam, mosas, fozes, bevasarlas, "fake" CV terites.  Nem voltam ma tul sok helyen, de mindehonnan az a valasz jott, hogy jelenleg nem keresnek senkit, sot meg sokan is vannak, vagy hogy ne is hagyjam ott a CV-m. Ez azert eleg lehangolo tud lenni, mert ugyebar van "munkam", de ez nem az igazi... De vacsi utan pedig kovetkezett a jol megerderdemelt sorozes Viliekkel, az O'Conners pub-ban! Imadom azt a helyet, megint elo zene, a Guiness jo, es a hangulat is!!!

Egyebkent meg azert nem irok surubben, mert sajnos a munka miatt nem sok idom marad arra, hogy valami ertelmeset is csinaljak, egyelore...

A mai bevasarlas soran a Tesco-ban megjegyezte a penztaros holgy, hogy milyen szep idonk van. Hat mondom szep, szep, de a 19 fokra annyira nem vagnek fel, foleg hogy meg egy laza kis zapor is tarkitotta napot. Mondom neki, hogy Magyarorszagon tobb, mint 30 fok van, vazze', erre varjal gombot. Valamit magyarazott meg nagy amulataban, de azt  mar nem ertettem. Es eddig nem hittem el, de mar tobben is megerositettek abban, hogy telen itt bizony vizszintesen esik. De csuda jo lesz...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nucko.blog.hu/api/trackback/id/tr35548992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása